Den gode arbejdsplads
Den gode medarbejder
Hvad bliver der forventet af den gode medarbejder ?
- Vi er engagerede og motiverede.
- Vi er effektive, får prioriteret opgaverne og når i mål.
- Vi tager følgeskab og bidrager konstruktivt til organisationens udvikling.
- Vi har fokus på helheden, også når vi arbejder med faglige detaljer.
- Vi er bevidste om, at der skal være en god balance mellem arbejde og privatliv.
- Vi arbejder på tværs og bidrager til at finde nye løsninger.
- Vi har mod til at fejle, når vi finder bedre løsninger - og vi lærer af det.
- Vi udvikler os personligt og fagligt.
- Vi er åbne, deler viden og styrker vores kollegaer - vi gør hinanden bedre.
- Vi har fokus på god kommunikation, formidling og dialog.
- Med en positiv indstilling gør vi hverdagen sjovere.
Den gode leder
Hvad bliver der forventet af den gode leder?
- Vi skaber rum og mulighed for samarbejde på tværs - "sammen skaber vi bedre løsninger".
- Vi sætter mål og retning for, hvordan vi løser vores kerneopgave
- Vi har udsyn og mod til at finde nye veje.
- Vi har overblik og indsigt i det daglige arbejde.
- Vi motiverer, engagerer og udvikler vores medarbejdere.
- Vi er kulturbærere og går forrest med det gode eksempel.
- Vi skaber tillidsfulde og trygge rammer for vores medarbejdere.